”Onze roots liggen in het ondernemerschap”.
Innovation Station onderzoekt, analyseert en adviseert zodat uw bedrijf op de juiste plek in de markt opereert. Een strategie moet solide en doelgericht zijn.
Met deze strategie kunt u de strijd aan met uw (online) concurrenten en doorgroeien.
Innovation Station
”Een business strategie is als een huis: je bouwt eerst je fundament voor je verder bouwt. Dat is de essentie.”
Bent u wat u wilt zijn? Bepaal de identiteit en waardes van uw organisatie of herzie deze. De identiteit van een organisatie zijn de bouwstenen voor de cultuur en communicatie.
Analyse van het huidige portfolio. Welke producten / services & diensten zijn wel of niet relevant in een wereld die continu veranderd.
Bekijk de sterktes en zwaktes van uw organisatie in de context waarin het opereert. Wat zijn de bedreigingen en kansen?
Innovation Station bepaalt na de analyse de marketing strategie en communicatiestrategie. Welke omzetdoelen en marktaandeel doelstelling willen we behalen? En wat wordt de centrale boodschap in de communicatie campagnes?
De interne analyse geeft je een beeld van het bedrijf zelf. Met de interne analyse bied je de lezer een beeld over hoe het bedrijf functioneert en waarom dit zo is. De externe analyse is de analyse van de externe omgeving van een bedrijf en geeft inzicht in wat voor wereld of context deze opereert
Welke stakeholders hebben invloed op uw organisatie? Welke rol kan P.R. betekenen in het genereren van media-aandacht voor uw merk? Innovation Station ontwikkeld passende campagnes
”Wie ben je en hoe communiceer ik dit naar mijn doelgroep?”.
Wie is je doelgroep? Hoe bereik je die en wat zijn hun kenmerken?
Innvation Station helpt bij deze elementaire vragen. Neem contact op voor business consultancy
Innovation Station
”Mindfulyes had moeite met het bepalen van een eenduidige identiteit en communicatie. Door de combinatie van mijn wetenschappelijk onderzoek en mijn retreats. Innovation Station heeft dit probleem opgelost”
Lisette Willers, Mindfulyes
”Bepaal nu uw strategie.”