Menu

Innovation Station

Spain Sevilla 

BB Casa Arena

BB Casa Arena Spanje Sevilla 

Sevilla heeft een bijzondere kleur

Omschrijving

Met locatie het prachtige Sevilla, 598 gasten per Jaar, 26 verschillende nationaliteiten en 5 luxe suites en pool kun je als boutique hotel zeggen dat je de bovenkant van de markt bediend. 

Maar hoe communiceer je het warme gastvrije gevoel en tegelijkertijd comfort en luxe die een boutique hotel met zich meerdraagt?  En kan dit bijdragen aan het doel: de website een lead genererende marketing tool maken? Boutique Hotel BB Casa Arena richtte zich tot Innovation Station om deze doelen te bereiken. 

Casa-arena-eten.jpg

Strategie

Boutique BB Casa Arena heeft als doel om van hun website een lead genererende tool te maken en tegelijkertijd een merkervaring mee te geven aan hun bezoekers. Met de juiste merkervaring voor de bezoeker gaat deze tenslotte over tot actie en geneert de website omzet. Via deze weg kan Boutique BB Casa Arena verder doorgroeien richting de toekomst en nog beter haar doelgroep bereiken. Via deze weg wil Casa Arena een sterk online merk worden binnen de Leisure. 

Aanpak

Strategie

Design

Klant Omgeving

Doelgroep & feeling

De doelgroep waar Boutique BB Casa Arena zich op richt is hoger segment gasten die comfort en luxe willen in de boutique met warme gastvrijheid en de weelde van Sevilla willen zien door de stad te bezichtigen. Keuze is gemaakt om visueel sterke elementen terug laten komen in de website, zodat er een zomers luxe gevoel ontstaat zonder dat het afstandelijk is. 

Design

In het design is specifiek gekozen voor dynamische headers waarin duidelijk de kracht van het boutique hotel gevangen wordt. Het prachtige zwembad, de palmen, de luxe kamers, jacuzzi en zwembad, het balkon voor ontbijt. Fotografie is gebruikt door de hele site heem met dezelfde elementen plus gerechten en uitnodigende foto’s van de warme en gastvrije eigenaren. 

Klantomgeving

Voor gebruiksgemak voor de bezoeker en ook voor tijdbesparing en  efficiëntie voor de eigenaren is er gekozen voor het inbouwen van een backend: een klantomgeving waarin de gast kan inloggen en documenten in kan zien die van belang zijn voor het verblijf: van routes door Sevilla en highlights tot regels voor het zwembad en het opgeven van allergieën en facturen. Op deze manier kan de gast met zijn persoonlijke inlog direct bij informatie en scheelt het de eigenaren Ruud en Mandy emailen.

Resultaat

Het resultaar is een website die een lead genererende tool is en het aantal bookingen meer dan verdubbeld heeft. Ook communiceert de website exact de look en feel van wat Boutique BB Casa Arena is. Hierdoor sluit de website exact aan bij de bezoeker en gaat deze sneller over tot booking: De website is een lead genererende tool geworden die perfect de merkervaring van de boutique communiceert naar haar doelgroep.

Innovation Station View more cases

Terns & conditions

Ⓒ Innovation station 2022 - All Rights Are Reserved

Cookies

Sign up for newsletter

Call us

Email

Jobs

Blog

Contact

Juridisch

Social

Innovation Station ©